jurnale pentru femei

Harry Potter si Piatra Filozofala, de J. K. Rowling

Harry Potter si Piatra Filozofala, de J. K. Rowling este prima carte din seria Harry Potter, cea care a transformat o poveste intr-un adevarat fenomen international. Copii si adulti deopotriva au fost fascinati de micutul Harry Potter, de intreaga sa poveste, au trecut odata cu el prin multe, multe aventuri si au rasuflat usurati la final, cand... Nu, nu va spun nimic. Cumparati cartea Harry Potter si Piatra Filozofala, de J. K. Rowling, cititi povestea si va garantez ca veti dori imediat sa aflati continuarea, sa il insotiti pe Harry oriunde ar merge. Va spun cu mana pe inima ca eu am cumparat pentru copilul meu cartea Harry Potter si Piatra Filozofala doar pentru ca era la moda, toata lumea o cauta, o citea, discuta despre ea. Internetul era plin de recenzii. De curiozitate am lecturat primele pagini si apoi nu am putut sa o mai las din mana, desi nu mai eram copil. Baiatul meu, dupa ce a terminat intreaga serie, mi-a spus ca el nu va mai citi niciodata vreo carte. Motivul? "Nimeni pe lume nu mai poate inventa o poveste atat de frumoasa si de captivanta". A mai citit, dar abia dupa cativa ani, cand a intrat in adolescenta si l-a descoperit pe Stanislaw Lem. :)





„Cartile Harry Potter au o calitate rar intalnita: sunt adorate de parinti si de copii deopotriva.“ - Daily Telegraph

„Aventurile lui Harry Potter sunt la fel de amuzante ca povestile lui Roald Dahl si la fel de pline de viata ca volumele seriei Narnia.“ - Daily Mail

„J.K. Rowling a format o intreaga generatie de cititori.“ - The Times
„Dacă în copilărie aş fi avut acces la cărţile cu Harry Potter, sunt convins că nu doar copilăria, ci şi tinereţea, maturitatea şi bătrâneţea mea ar fi arătat altfel.“
Florin Bican, traducător în limba română al primului volum din seria Harry Potter

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu