jurnale pentru femei

Carte de colorat pentru adulti

Anul 2016 mi-a adus o surpriza de proportii: multi dintre prietenii mei s-au decis sa incerce o noua metoda de relaxare, si anume o carte de colorat pentru adulti. Va spun sincer ca in prima clipa am inceput sa rad, caci parea amuzanta ideea de a vedea un om in toata firea stand cu ochii intr-o carte si cu creioanele de colorat alaturi, in cautarea celei mai bune nuante pentru rochia unui personaj de poveste sau a unui copacel schitat rudimentar.
nemira.ro
Dupa ce am lasat ideea sa mi se inoculeze in minte si mai ales dupa ce am observat ca prietenii mei chiar sunt mai relaxati, mi-am dat seama ca o carte de colorat pentru adulti poate fi remediul ideal pentru o multime de probleme cu care fiecare dintre noi se confrunta.

"Vise plăcute - Carte de colorat pentru adulţi - Claire Cater
Dacă grijile de peste zi continuă să te frământe şi noaptea, alungându-ţi somnul dulce, această carte de colorat te va ajuta să le pui pe fugă, oferindu-ţi relaxarea dorită atunci când nesomnul te încearcă!
Joacă-te cu culorile şi vei simţi imediat cât este de uşor să te pierzi în lumea nuanţelor şi a formelor, iar în acest răstimp, pe neştiute, neliniştile se vor risipi…

Dacă vei colora aceste motive minunate, vei lăsa în urmă tristeţile, iar mintea ta va intra într-o stare de relaxare. Chiar şi persoanele bolnave la pat pot încerca această activitate - cu eforturi minime, se pot crea adevărate opere de artă!
Iar dacă stresul dispare, s-a terminat şi cu număratul oilor, fiindcă Moş Ene a şi apărut pe la gene…

Vise plăcute!"
Nu aveti nimic de pierdut daca incercati si voi o carte de colorat pentru adulti. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu