jurnale pentru femei

Harry Potter & The Cursed Child I & II - carti in limba engleza

Harry Potter & The Cursed Child I & II (aparut la sfarsit de iulie 2016), dar si multe alte titluri in limba engleza au reduceri intre 20% - 35% in acest weekend. Transportul este gratuit.


 DE AICI POTI CUMPARA CARTI IEFTINE SI BUNE


Daca esti fan inrait Harry Potter si iti place sa citesti in limba engleza, in acest weekend ai ocazia de a gasi ultima aparitie pe site-ul celor de la Libris. Pretul este absolut rezonabil, zic eu. In urma cu foarte multi ani, cand baiatul meu era mai mic si il iubea pe Harry Potter cu toata puterea sufletului sau, i-am cumparat al cincilea volum, care nu fusese inca tradus in limba romana, cu vreo 28 de euro din Italia si l-am ajutat sa il citeasca in limba italiana.

Poti face si tu acelasi lucru pentru copilul tau, daca esti parinte, mai ales ca limba engleza este necesara intreaga viata, oriunde ar merge si in orice domeniu ar lucra. Daca nu a citit cartile seriei Harry Potter, acum este momentul sa i le cumperi pe toate, fie ele in engleza ori in limba romana. Ii vor inveseli viata, il vor ajuta sa isi imbogateasca vocabularul, ii vor dezvolta imaginatia.

Eu am cumparat primele patru volume ale seriei Harry Potter
la insistentele copilului, care auzise vorbindu-se despre ele la scoala (avea in jur de 10 - 11 ani pe atunci). Curiozitatea m-a impins sa le deschid, sa vad despre ce este vorba in aceasta carte. Nu le-am mai lasat din mana pana cand nu le-am citit din scoarta in scoarta. Mai tarziu le-am si recitit, pe indelete. Voi citi orice ar mai aparea sub semnatura scriitoarei J. K. Rowling, dar in special orice despre Harry Potter.

"Volumele Harry Potter formează o serie foarte populară în întreaga lume; ele aparțin genului fantastic și au fost scrise de către autoarea britanică J. K. Rowling. Cărțile tratează o lume a vrăjitorilor, protagonist fiind un tânăr vrăjitor numit Harry Potter, alături de prietenii lui Ron Weasley și Hermione Granger. Povestea se desfășoară în cea mai mare parte la Hogwarts, Școala de Magie, Farmece și Vrăjitorii, o școală pentru tinerii vrăjitori și magicieni. Punctul central al poveștii îl reprezintă conflictul dintre Harry și întunecatul vrăjitor Cap-de-Mort, care i-a ucis pe părinții lui Harry în misiunea sa de a cuceri lumea vrăjitoriei." - sursa wikipedia

Se spune despre volumele Harry Potter ca ar fi carti pentru copii. Eu consider ca sunt carti pentru orice varsta, daca spiritul e tanar. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu