jurnale pentru femei

Vanturile de la marble arch, Connie Willis

Vanturile de la marble arch, Connie Willis. O carte care mie, in cea mai mare parte, mi s-a mulat pe suflet. Abia dupa ce am postat articolul (citate din carte aici) in care dadeam cateva detalii mi-am dat seama ca eu am de multe ori gusturi ciudate, neintelese de multa lume. Oare este posibil ca si povestirile din aceasta carte sa li se para altora greu de inteles ori fara pic de talc, de haz, de cine mai stie ce (recunosc, in Vanturile de la marble arch am dat si eu peste cateva povesti din care nu am inteles chiar totul)? Da, este posibil, insa prefer sa spun ca ideile din cartea respectiva, desi simple, aparent la indemana oricui, au iesit la iveala in moduri care pe mine m-au surprins. Sper sa ii surprinda si pe altii. Cartea poate fi cumparata de aici:

libris.ro
Am ales, absolut la intamplare, un citat din cartea Vanturile de la marble arch, de Connie Willis:

"Dupa Eliberare, cand venise primul val de libertate, nutrisem speranta ca asta o sa schimbe tot - ca o sa puna cumva capat inegalitatii si dominatiei matriarhale si o sa ne scape de femeile lipsite de simtul umorului...
Bineinteles ca nu s-a intamplat. Barbatii continua sa castige mai multi bani, feminism continua sa fie o pata in peisajul semantic, iar mama inca poate spune "O, Traci!" pe un ton care ma duce inapoi in timp, in preadolescenta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu