jurnale pentru femei

Sicrie la preturi mici

Dupa cum stiti deja, zilele trecute am terminat de citit cartea Shantaram. Vreme de doua volume voluminoase (ca sa ma joc putin printre cuvinte) am umblat prin orase indiene alaturi de gangsteri si am vazut cum cadeau secerati oamenii de parca ar fi fost vreo molima. Unii de holera, altii impuscati etc, ca in orice carte de aventuri care se respecta. La un moment dat chiar imi spuneam ca o firma de servicii funerare s-ar imbogati rapid acolo, caci zilnic ar vinde zeci de sicrie. Apoi am dat in carte peste o informatie pe care de fapt o stiam, dar o uitasem. In India oamenii sunt incinerati (nu stiu daca toti sau doar cei de o anumita religie). Asadar, faptul ca stiam despre un loc unde se pot gasi Sicrie la preturi mici nu folosea la nimic, cel putin nu pentru a face glume macabre referitoare la cartea respectiva. Astazi mi-am dat seama ca as putea, in loc de glume, sa fac un articol prin care sa ii ajut pe cei care cauta sicrie la preturi mici. Iata motivul pentru care scriu pe blog despre Servicii Funerare Luca - Servicii Funerare Bucuresti.


Printre cei batrani, la noi in tara, inca mai este obiceiul de a cumpara din timp un sicriu si toate cele necesare inmormantarii, insa observ ca dispare, incet, incet, pe masura ce oamenii inteleg ca e de preferat sa isi foloseasca banii pentru a trai, nu pentru a muri. Daca dati o cautare pe internet dupa cuvintele pret sicrie, observati ca se gaseste un sicriu pentru fiecare dintre noi, atunci cand ne va veni ceasul. Exista sicrie foarte ieftine, pentru cei saraci, exista si sicrie foarte scumpe, pentru cei care isi permit un asemenea lux. Am mai observat si faptul ca tot mai multa lume alege sa apeleze la o firma de servicii funerare, caci traim o epoca grabita si ne adaptam ei. Vrem sa traim confortabil si sa ne purtam mortii la groapa fara ca noi sa mai depunem eforturile de altadata. Acum firma de servicii funerare se poate ocupa de absolut tot ceea ce inseamna o inmormantare, de la documentele necesare pentru certificatul de deces si pana la inmormantarea propriu-zisa, pastrand toate datinile stramosesti. Nici macar nu trebuie sa mai cautati pe internet pret sicrie. E destul sa dati clic pe linkul de mai sus si ajungeti pe site-ul firmei Servicii Funerare Luca, iar acolo gasiti absolut orice trebuie pentru o inmormantare. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu