jurnale pentru femei

Stickere educative cu litere

Se intampla deseori ca parintii sa aiba convingerea ca vacanta de vara este numai pentru relaxarea copiilor si sa procedeze in consecinta. O spun din proprie experienta, caci si eu am cazut candva in acest pacat si vreau ca astazi sa trag un semnal de alarma. Dragi parinti, nu neglijati nici o clipa educatia copiilor si nu lasati sa treaca cele trei luni de vacanta fara sa ii stimulati, fara sa ii puneti sa recapituleze ceea ce au invatat pana acum, caci la varste fragede se poate intampla ca lucrurile sa fie usor uitate. De exemplu, baiatul meu a reusit, in prima lui vacanta de vara din viata de scolar, sa uite literele pe care nu le folosea des (j, k, w, y). De aceea vreau sa le recomand parintilor niste stickere educative care ua preturi bune si care ii pot ajuta pe copii sa isi fixeze anumite cunostinte fara pic de efort, ba chiar cu mare placere.

Se pot juca singuri sau isi pot chema in casa colegii, prietenii, pentru a se juca impreuna, pentru a face din fiecare lectie o joaca antrenanta. Eu recomand a doua varianta. Voi, dragi parinti, puteti comanda stickere litere care sa ii stimuleze pe cei mici, sa le trezeasca dorinta de a invata, de a afla mai multe si de a putea forma tot mai multe cuvinte. Aceste stickere litere
pot fi utilizate nu numai acasa, ci si in gradinite si scoli, iar profesorii / educatorii inteleg tot mai bine ca elevii reusesc sa memoreze mai bine atunci cand totul pare doar o joaca. Avand in fata ochilor aceste stickere educative, micutii vor asimila mai bine si mai repede cunostintele, vor trata invatatura ca pe un joc placut, in colectivitate. Le vor avea permanent in fata ochilor si le vor putea invata chiar si cei puturosi, caci un lucru pe care il vezi permanent ti se intipareste usor in memorie.

Mai multe detalii si instructiuni privitoare la aceste stickere educative puteti gasi daca accesati linkurile de mai sus. Veti ajunge in magazinul online de unde le puteti achizitiona la preturi bune. Sfatul meu este sa profitati de vacanta de vara pentru a fixa in memoria copiilor cunostintele pe care le-au primit in anul care a trecut.


7 comentarii:

  1. Mi-ar placea mult tipul acesta de educatie prin joaca pentru cel mic, insa nu stiu cum raman pretii daca decidem peste ceva vreme ca vrem sa il dam jos... ceva pareri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stickerele sunt complet diferite fata de tapet, nu lasa urme de lipici sau altceva. Singurul lucru care poate va fi vizibil va fi praful care va fi accentuat pe marginea autocolantului si deloc pe locul in care a fost lipit. ( cam cum ramane in cazul tablourilor)

      Ștergere
  2. Sunt foarte dragute, arata minunat in camera celor mici

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau sa comand si eu pentru fetita mea, are 4 ani cred ca e o varsta buna la care sa inceapa sa invete diverse lucruri prin joaca

    RăspundețiȘtergere
  4. Am comandat si eu un sticker pentru camera de zi si vreau si pentru cel mic caci sunt tare frumoase

    RăspundețiȘtergere
  5. Cei mici sunt foarte incantati de ele si au fost foarte usor de lipit

    RăspundețiȘtergere
  6. Cei mici sunt atrasi si de stickerele fosforescente reprezentand planete, stele si nu numai.

    RăspundețiȘtergere