jurnale pentru femei

www.livestudio.ro

De obicei scriu pe acest blog despre carti, insa astazi va fi putin diferit, cu toate ca ideea de a scrie despre site-ul www.livestudio.ro mi-a venit rasfoind o anumita carte. Pe aici, la intrarea in fiecare mare magazin exista o masa pe care sunt asezate carti donate de oameni cu suflet mare. Acestea pot fi cumparate in schimbul unei mici donatii pentru diverse cauze (in general pentru bolnavii ce cancer). Eu am cumparat multe carti de acolo, inclusiv una cu sfaturi legate de blogging. Asa am ajuns sa apreciez mult site-ul www.livestudio.ro, caci se vede clar ca a fost facut de profesionisti. Mi-as dori ca si blogurile mele si ale prietenilor mei sa faca o impresie la fel de buna la prima vedere. 

Intrati pe linkul de mai sus. Veti descoperi o pagina de internet foarte bine realizata, cu poze decente, imbietoare, cu informatii detaliate despre absolut tot ceea ce inseamna respectivul domeniu de activitate, dar si cu un serviciu live, prin care persoanele interesate pot comunica usor si pot afla mai multe detalii despre ceea ce le intereseaza. Am convingerea ca in spatele acestui site se afla oameni seriosi, care stiu sa isi faca treaba cu simt de raspundere si sa isi onoreze promisiunile facute in mediul online, unde laudele sau criticile te pot ridica ori cobori intr-o clipa. 

Nu stiu ce va imaginati voi cand cititi adresa de net www.livestudio.ro, insa va pot spune ca ati putea fi la fel de surprinsi ca si mine cand veti afla ca este vorba despre site-ul unui studio de videochat. Nu am vazut acolo nimic indecent, nimic care sa imi lezeze in vreun fel pudoarea. Totul este aranjat cu mult bun gust si mult bun simt, iar informatiile de pe site m-au facut sa privesc lumea videochat - ului cu alti ochi. Persoanele care se angajeaza acolo au parte de un tratament foarte bun, primesc permanent sedinte de infrumusetare, dar si cursuri de limba engleza sau franceza, contracte de munca, beneficii banesti importante si multe, multe alte avantaje. Desigur, nu oricine este facut sa poata lucra intr-un asemenea domeniu de activitate, insa persoanele care aleg acest drum primesc exact ceea ce li se promite. 

La final, as vrea sa aflu parerea voastra in legatura cu felul in care a fost construit si cum functioneaza site-ul www.livestudio.ro. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu