jurnale pentru femei

Carti citite in ultima vreme

Am prin calculator o multime de poze facute cartilor pe care le-am citit in ultima vreme. Recenziile unora dintre ele pot fi citite pe blogul vienela.ro. Pentru ca duminica este zi de odihna activa, am decis sa fac putina ordine printre fotografiile care mi-au umplut calculatorul.

nemira.ro
Asa mi-a venit si ideea de a posta aici cateva poze ale cartilor pe care le-am citit in ultima perioada. Mi-ar placea sa aflu de la voi ce ati mai citit, ce recomandari de carte aveti pentru 2017, ce anume nu v-a placut la o anumita carte etc.

Pentru ca astazi nu sunt chiar vorbareata (am vorbit ieri pentru o saptamana, dar nu pe bloguri, ci in viata reala), prefer sa va las cateva imagini cu o parte din cartile citite in ultima vreme.

Dati clic pe linkuri pentru a afla cateva cuvinte despre cartile citite de mine anul acesta.
Si nu uitati un lucru foarte important: carti ieftine puteti cumpara daca dati clic pe poza de mai jos:

Carti citite in ultima vreme:

Ciberiada:






Bufonul de aur:

Casa somnului:


Exercitii de echilibru:



Sulita desertului:



Ochiul furtunii:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu